Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av tant-rosa - 24 oktober 2010 13:15

Inte konstigt att det blev ett riktigt röj igår. Vi gick ut stenhårt från halv fem. Vin/öl och massa shotar: gammeldansk, sambuca/bailis och när vi kom hem till mig så fortsatte vi med galiano och söta drinkar.
Vi skulle ju kolla idol hade vi bestämt. Skitdumt.
Vi drog ifrån stan när det var 1 miljon karlar där och jag mindes inte ens idag vem som åkte ur idol. Men roligt hade vi fem tjejer det iallafall :-)
När vi kom in till stan så var det kö på hk.
Det har jag inte varit med om sedan 1900-talet. Knökat med folk och idag har jag haft lite lucköppning om vilka jag träffade igår och vilka som träffade mig. Vi var några stycken som gick bort till hörnan när vi stängt och låst på hk, men det var lång kö även där så jag beslutade mig för att ta en taxi hem. Ett av de bästa beslut tant tog under hela kvällen/natten.

             


Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards