Alla inlägg den 2 oktober 2015

Av tant-rosa - 2 oktober 2015 10:46

Mina söner har vuxit upp med en morsa som varken kan borra eller hamra och som dessutom är ordentligt spindelrädd. De har alltså inte lärt sig snickeri och de skriker lika mycket åt insekter som jag gör. Men. De är skitduktiga på att stryka skjortor och fixa håret. De har även lärt sig hur uppvaktning ska gå till. Pontan överraskade Felicia med en Göteborgsresa, bokat bord på italiensk restaurang, musikal och hotellnatt. Då hon stod på centralen så visste hon ingenting och hon hade bara fått infon om att hon skulle iväg, några timmar tidigare. Tobias sålde sitt matbord och passade på att överraska Lizette med en picknick i vardagsrummet. Jag tror inte någon av tjejerna bryr sig om deras snickeribristiga kunskaper. Som jag alltid sagt: Det spelar ingen roll vad du gör, bara det märks att du lagt ner tanke bakom det. Jag är så stolt över mina älsklingar.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards