Alla inlägg den 17 oktober 2015

Av tant-rosa - 17 oktober 2015 09:46

Jag ska snart göra en rensning på fejan igen. Det finns de som a l d r i g syns på mina sidor. De lägger aldrig upp statusar/bilder, de kommenterar aldrig och de gillar aldrig. Jag gillar eller kommenterar inte deras heller, för antingen finns där inget att gilla eller så lägger de upp träningsstatusar/bilder och det vet vi ju vad jag tycker om det. Intressepil i ögat liksom. Dessutom pratar vi inte IRL heller. Varför i Agdas namn ska jag vara vän med dem på fejan då? Alltså, jag har inget emot dem och det är inga dåliga vibbar. Nej då. Men jag har heller inget gemensamt med dem. Det har hänt att jag gått in på någons sida och sett att hen tagit bort mig. Skulle jag bli sur och förnärmad då? Tror inte det. Det tas bort alldeles för lite i cybervärlden. De som lägger upp rasistiska bilder och texter åker bort lite då och då från min vänlista. Sudda sudda liksom. Fast nu ska jag ta bort disken och kattsanden. Tänk om man kunde ta bort även det med ett knapptryck. Härligt.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards