Alla inlägg den 11 oktober 2015

Av tant-rosa - 11 oktober 2015 14:24

Igår var det min första lördag i butiken. Det var även min första lördag ensam i butiken. Jag var skitnervös inför detta. Men det gick bra och jag var jättenöjd. När jag meddelade några om resultatet, så fick jag flera goa sms. Förutom mina söners fina och härliga sms, så fick jag även från några fina vänner.

På kvällen skulle jag ha mitt första homeparty. Jag passade på att träna på Maries tjejfest. Mama Mia för fulla skogstokiga kärringar. Det blev ingen mjukstart direkt och vi var eniga om att värre än så här kommer det aldrig bli för mig. Men de handlade såpass mycket, så att Marie kommer troligen få en värdinnegåva. Tack goa brudar. När partyt var klart och jag hade packat ner alla saker i väskan igen, så var det dags för mig att börja festa ordentligt. Jag hade lite att ta igen liksom. Senare tog vi taxi till Foxen, där det var fullt ös.

Då jag kom hem på natten, så hade någon fixat så jag kände mig välkommen till sängen. He he...


Förresten, så var det ju en himla bra start ang mitt första homeparty...

  

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards