Alla inlägg den 3 december 2013

Av tant-rosa - 3 december 2013 17:40

...snälla håll tummen?! Nu ber jag er verkligen göra det. För förra veckan köpte jag en garderob att ha i förtältet. En ashäftig minsann. Med plats för både galjar och hyllor. MEN, nu vet jag inte om den kommer in genom husvagnsdörren. Det kan vara på könshåret. Om det inte går, så k a n s k e den går in genom fönstret. Så snälla söta ni, HÅLL TUMMEN för tant. Ni måste inte hålla längre än till imorgon em, så det är inte mycket jag begär liksom. Håll hårt.

 

Av tant-rosa - 3 december 2013 17:23

Imorse hämtade Roger mig och vi drog söderut, för nu var det dags att hämta hem min husvagn. Kaffe och skitsnack gjorde färden både snabb och trevlig. Betalning och påkoppling, sedan drog vi hemåt. Fast vi gjorde ett litet stopp. Roger fick en rökpaus och jag fick shoppa. Snälla, låt det bli april nunu.

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards