Alla inlägg den 30 december 2013

Av tant-rosa - 30 december 2013 22:33

 

Jag har fått höra av personalen på hk att jag inte har något "dåligt rykte" där. Ni vet, det kan finnas en del jobbiga gäster. En del ska alltid tjöta om stampris, andra blir för fulla och vissa tror de går före i kön. Om det är en ny personal så brukar jag presentera mig och hälsa dem välkomna till Harrys och jag skulle hellre äta mask än att tala om för dem i servisen, baren eller garderoben att jag är stamgäst. Det får de veta av någon annan en annan gång anser jag. Att jag har stampris är inget självklart, det är en förmån. Fast nu tjötar jag på. Det jag skulle komma till, var att mitt rykte bland personalen är att när det börjar bli sent så beställer jag alltid vatten och får alltid pimpat, fint vatten. Det ryktet kan jag leva med, kan jag tala om. I helgen så kände jag att det var bra och bad Anton ta hand om mitt vinglas en stund och ge mig vatten istället. Jag tror minsann det var en 12a renat han gav mig. Det kändes så iaf och taxifärden hem var 24 mil lång.

Av tant-rosa - 30 december 2013 22:26

Den kommer bli mitt fördärv! Gelé inuti. Kände mig ganska trygg eftersom jag köpte några påsar på Fynda i Falkenberg. Det stället springer jag ju inte ner precis. Idag hittade jag dem på City gross. Mama Mia. Det gjorde min irritation över att irra i en ovan affär lite mindre. Lite.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards