Alla inlägg den 20 december 2013

Av tant-rosa - 20 december 2013 13:56

Många män skiter i att de har samma kläder helg efter helg. De bryr sig inte vad de har på sig. Iaf inte på Harrys. Som mina söner säger: På det stället finns inte många som inte har utsvängda jeans. Är de hela och rena så nöjer de sig. I allafall så tänker jag ha samma kläder ikväll som jag haft flera ggr tidigare. Stormtrivs i de kläderna. Flera kvinns och några män, kommer troligen märka att jag kör repris, men då får de göra det. Eller så märker ingen det, för att de inte noterat min klädsel förut. Nu vet jag inte vad som är värst, kom jag på ;-)

Av tant-rosa - 20 december 2013 12:24

Jag är galen i doftljus. Har det nästan jämt. Köper kakor inne hos Synne på Tinzimara. Alltså har jag skålen där jag ställer värmeljuset som gör att kakan smälter. Heter den också oljelampa? Iaf. Jag köper alltid alltid vaniljdofter. Det doftar ljuvligt. Något jag inte kan förstå är att folk gillar lavendel. Det luktar inte alls ren tvätt som en del säger. Nej det luktar tvättstuga. Skillnad det liksom. Iaf. Vanilj doftar alltid gott. Andra dofter jag gillar, om vi glömmer ljusen är bebis. Åh, vad gott bebis doftar. Även nyklippt gräs och häst. Mmm.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards