Alla inlägg den 8 december 2013

Av tant-rosa - 8 december 2013 21:13

...så köpte vi biljetter till Laxbuggarnas årliga julshow. Vi fixade även till Felicias föräldrar och syster. Så igår var det dags. Härlig och skitbra show. Efteråt åkte vi hit och vi var 11 stycken som skålade här innan vi åkte till Hk, där jag hade bokat bord i valvet. Trevlig kväll i valvet. Men där slutade det trevliga för herre jösses Amalia så mycket drägg det var ute. Hur, jag bara undrar hur kan så mycket folk med så lite stil samlas på ett ställe samtidigt?!

Av tant-rosa - 8 december 2013 21:11

Dessa dagar har gått sjukt fort. Klippning hos bästaste Micke tillsammans med massa skvaller. Illamående större delen av natten då Sven knackade på alla fönster och ville komma in, samtidigt som han välte träd lite här och var i södra Sverige. Anneli och jag åt mat och kollade Idol här innan utgång på fredagen. Vi stannade inte och låste denna kväll. Nej det gjorde vi inte.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards