Alla inlägg den 15 november 2013

Av tant-rosa - 15 november 2013 12:22

 

...ifjol så hade jag rusat dit. För då såg jag inte vad jag ser idag. Jag ville inte se och försökte verkligen göra gjort till ogjort. Men mitt x såg det. Han är en klok man. Han såg att vi var olika, att våra personligheter inte passade ihop och att vi var i två världar i sociala sammanhang. Det var jag som ville ha en paus, så egentligen visste jag ju. Innerst inne liksom. Men förmodligen var jag kär i kärleken och i tvåsamheten. Med det menar jag inte att föringa vår tid ihop. Verkligen inte. Jag tror inte att lika barn leker bäst. Vart sker då med utvecklingen om bägge är likadana? Däremot tror jag på att en färgstark ska leka med färgstark och en beige med beige. Då tror jag det flyter på. Jag är fortfarande kär i kärleken och tvåsamheten och vill bli hittad av en man. Han måste inte vara en rosa. Eller?

Av tant-rosa - 15 november 2013 11:54

 

Mot alla f**t och k*k-ord vi är så trötta att se på husväggar. Bra uppmaning också. Det finns tragiskt nog väldigt många kvinnor som inte känner sina kroppar och som inte har en aning om att det finns två sorter orgasmer. Inre och yttre. Det är säkerligen samma kvinnor som aldrig använt dildosar.

 

#stoppatabumotsexprat

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards