Alla inlägg den 28 november 2013

Av tant-rosa - 28 november 2013 18:57

 

När jag bestämt mig för något så ska det ske nunu. Now now som Nonne och jag säger när vi ska prata engelska. Det ska iaf ske meddetsamma och att det är cirka fem månader kvar till våren spelar ingen roll. Nu har jag köpt en husvagn så nu ska det handlas saker till den. Basta. Ni undrar säkert vilken färg jag tänker ha i vagnen?! Jag har bestämt mig för att beige struntar jag i. Anneli har varit med mig på mina inköpsresor och vi har haft det både slitigt, roligt och mysigt. Idag skulle jag köra Roger ut till mc-klubben för att hans bil stod kvar där sedan igår. I baksätet låg min knall rosa skinnfäll som jag hittat och insett att jag inte vill leva utan. Jag frågade om han frös och ville lägga på honom fällen men han började veva så konstigt med armarna och ansiktet drogs ihop i en konstig grimas. Men eftersom fällen ska vara i husvagnen och Roger säkert kommer dit på besök, så har jag inte gett upp. Mitt adventpyssel går sådär. Häromkvällen så fick jag mig en kyss. En elkyss som fick ner mig från stolen fort. Skitfort. Så jag skiter i att hänga något jämte det uttaget. Japp, jag är inte petig.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards