Alla inlägg den 22 november 2013

Av tant-rosa - 22 november 2013 10:48

Eller inte. Jag hämtade Anneli igår och vi susade ner till Skåne. Jag hade nämligen hittat en husvagn jag gärna ville titta lite nämre på. För bilderna som skickats till mig och infon om vagnen såg bra ut. Stopp vid en mack för kaffe och en sån där herrejösses-nyttig-bulle. Vagnen såg bra ut. Jag hade sagt till Anneli att ju bättre hon hjälpte mig att pruta, ju fler nätter skulle hon få i vagnen. Hur många dygn blir det för 2500:-? Handslag, famntag, klapp och kyss kanske det inte blev, men iaf ett handslag. Så nu kan ni kalla mig husvagnsägare. På hemvägen stannade vi för lunch och efter en felkörning på tre mil och hysteriska gapflabb så var vi hemma. Hade tänkt mig en kväll med både dammsugning, hårfärgning och vapenvård (nagelvård för nya läsare) men det bidde inget av det. Så då vet ni vad som står på mitt schema idag. Om jag längtade till sommaren mycket innan, så är det inget mot vad jag gör nu. Sommar, kom nu för kattsingen. Jag är redo för dig. Fast det är jag ju egentligen inte. jag har ju inte köpt aluminiummöbler till förtältet ännu. Förslag på billiga ställen?

 

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards