Alla inlägg den 16 november 2013

Av tant-rosa - 16 november 2013 13:44

Anneli och jag tog skumpa redan halv fyra igår då hon kom hem till mig. Sedan tog vi ostbricka och vin. Sedan tog vi några shotar innan Tobias hämtade oss och tog oss till stan. Där tog vi vin på Hk. Sedan tog vi vin på foxen medan Lemnells spelade. Min tanke var att ta shot på shotluckan, men den tanken tog jag bort ganska snabbt. När vi hade tagit oss tillbaka till Hk, så tog jag vatten. Sedan tog jag mera vatten innan Annelis goa Felix tog hem mig. Fast innan dess hann vi ta med oss mat från Donken. Synd att jag tog bort lunchen ur mitt dagsschema. Såg imorse att jag varken tagit bort sminket eller sakerna på bordet. Troligen kommer jag inte att ta mig från soffan på ett tag.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards