Alla inlägg den 1 november 2014

Av tant-rosa - 1 november 2014 15:15

Det sker inte varje fredag för denna kärring direkt. Men igår var jag helt slut. Jag var ju ute i torsdags också. Så jag velade och velade och velade och velade innan jag bestämde mig för soffa och Idol. Orkade inte ens sitta uppe och vänta på resultatet, utan gick och lade mig. Just innan jag skulle somna så ringde Linnea och ville ha ut kärringen. Det hade varit lättare att få TV4 att nyanställa programledare än att få upp mig ur sängen. Imorse vaknade jag strax före sju och kunde inte somna om. Utvilad. Dock hade jag missat en del, som jag får ta igen annan gång.
Jag har fördelen att slippa klä ut mig för att vara en häxa, så fixet inför en mycket efterlängtad kväll kommer gå snabbt. Önskar er en goer hallåå viiin!

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards