Alla inlägg den 23 november 2014

Av tant-rosa - 23 november 2014 14:24

Min förstfödde har satt ihop en film av bilder och filmer som togs på min grabbfest.  21 grabbar och jag.


Har ni inte läst om kvällen förut, så kan ni göra det några inlägg längre ner.


Av tant-rosa - 23 november 2014 13:52

Jöta Amalia vad den går fort. I fredags var jag hemma. Jag njöt sjukt mycket av soffan, maten och lugnet och Idol eftersom jag var helt slut. Suget efter stan och AW var minus fyra på skalan. Vaknade utvilad igår och njöt av en lugn dag. På kvällen skulle jag och Nonne gå på julgalan tillsammans. Men två timmar innan vi skulle åka så ringde Reino och talade om att Nonne inte fixade det. Stackars stackars kusin. Så svärmor Eva och jag gick istället. Alltså vi gick ju inte, utan Nina hämtade oss och biljetterna och körde oss dit. Det tog ett tag innan jag fattade att julgalan inte innehöll jullåtar. Jo, tre stycken spelade de. Tre med ös i. Sedan var det mest en show med artister. Fast det kändes mest som en konsert med Magnus Uggla, som hade med sig några andra artister. Lena pH, Petra Marklund, Timbaktu mm.
Micke hämtade oss och körde oss hem. Fast mig körde han till Hk, där jag tog ett glas vin innan jag gick bort till Foxen. Där var ett himla ös och vi var snart på dansgolvet. Jag passade på att festa för detta var första gången på länge som jag inte hade en tid att passa dagen efter. Men jag tackade ändå nej till efterfest. Jag har a l d r i g varit mycket för efterfester. Aldrig. Sängen vinglade lite vid halv fyra och idag har jag njutit av "Så mycket bättre" Carola, jag säger bara Carola. Underbara människa.

Av tant-rosa - 23 november 2014 13:24

Det är ganska många som lagt upp 80-talsbilder på fejan. Detta är mitt bidrag. Jag hade st 36 i kläder och fick sy in i midjan. Gångna tider liksom.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards