Alla inlägg den 18 november 2014

Av tant-rosa - 18 november 2014 18:26

Jag hade bestämt mig för att titta på fotbollen ikväll. Funderade t om på att dra ihop några för en fotbollskväll. Jag tänkte att det är ju tydligen en viktig match. Komma in i em liksom. I förmiddags hörde jag att det var en träningsmatch. T r ä n i n g!! Ni vet vad jag tycker om träning i vanliga fall. Nu är det träning OCH fotboll. Det gäller inte ens något. Jag håller på att somna bara jag skriver om det. Jag dör ihjäl mig av tristess.

[Bild]

Av tant-rosa - 18 november 2014 17:37

Jag är inne på mitt nionde år ang kärringvallningar. Bara jag tittat på varma tröjor så har jag svettats. T om ongarna har klagat på att jag haft det kyligt hemma och velat stänga balkongdörren. Verkligen längtat efter att frysa. Nu tror jag minsann det har hänt. Den sista tiden har jag pälsat på mig på kvällarna. Gått i mina ludna inneskor som snart ramlar sönder. Nu tror jag att det är dags att skaffa en wann piis. En stor och skitsexig. Även nya inneskor. Sedan kan jag gå och hasa här hemma. Det är dags nu liksom.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards