Alla inlägg den 3 december 2014

Av tant-rosa - 3 december 2014 21:16

Jag lämnade mitt skrivbord, dator och spotifylista med lite mysig gungeligungmusik. En av tränarna tog min plats, vilket var ok såklart. Då visste jag inte att han skulle överfalla min spotify och att rummet skulle fyllas av hård musik. Herre jösses, så långt ifrån Linda Bengtzing liksom.

Av tant-rosa - 3 december 2014 08:44

Mina vänner brukar ge mig kondomer med ett hånfullt "Du vet om att det finns ett bäst-före-datum va?" Hö hö. Stick och brinn liksom. Igår badade jag i 3000 styck kondomer. En bild skulle tas som tack till företaget som skänkt dem till RFSL. Jag frågade hur man ser tillfredställd ut och Jonnie svarade "fråga inte mig, jag har aldrig lyckats/velat tillfredsställa en kvinna" Vi hade en rolig halvtimme, trots att vi inte öppnade någon. Jag tog inte med mig någon och det var kanske dumt eftersom de jag har här hemma troligtvis inte är så aktuella. Undrar om denna kärring kommer vara aktuell igen? Hört att man ska se bilder framför sig, så kommer det att bli så. Jag får nog spara de bilderna till annan gång, eftersom jag är lite buzzy de närmsta dygnen och det inte är läge för de bilderna jag har.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards