Alla inlägg den 7 december 2014

Av tant-rosa - 7 december 2014 12:53

...att man haft förfest med bara grabbar då hela vardagsrummet är fyllt med tomma och halvtomma ölburkar, massa chips nertrampade i mattan, högtalaren sprängd och toalocket är uppe. Men roligt hade vi igår. Vi klarade av både Hk och Kärven innan vi tog oss till Foxen där musiken gjorde det omöjligt att inte skaka rumpa på dansgolvet. Förresten så älskar jag mina blinkande shotglas. Det bästa är att de slutar inte blinka förrän glaset är h e l t tömt. Så fuskare får bekänna färg liksom.

Av tant-rosa - 7 december 2014 12:51

Igår var det dags igen. Tänk att ett år redan gått. Roger, S1, Felicia och jag mötte upp på Kulturhuset igår. Pontan var bara med i ett nummer igår. Ett nummer som jag filmade men inte vill lägga upp förrän imorgon eftersom det är två föreställningar kvar idag. Tobias jobbade med sin nya kamera bakom scenen och tog massa kort som alla de små barnens föräldrar inte hade chans att ta. Hur söta är inte de små då? De som är fyra år och stegar och klappar i takt. Skitsöta.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards