Alla inlägg den 29 december 2014

Av tant-rosa - 29 december 2014 20:35

Men det gjorde inget, för vi hade en skitrolig spelkväll igår.
Loppan, Steve, Jenna och jag. Vi var hos Loppan och Steve. Massa mat och gott. Massa dryck och gott och massa skratt och skratt. Fy fasen så roligt vi hade. Vi skrattade, spelade och festade fram till klockan fyra imorse och strax efter elva i förmiddags väckte Loppan oss med hotelliknande frukost. Jag vann inte i spel, men kände mig ändå som en vinnare.

Av tant-rosa - 29 december 2014 20:14

Många vet att jag tycker "trevligt" och "roligt" är två helt olika saker. Trevligt är trevligt att ha. Roligt är askul att ha. Sist Pontan körde mig till en fest så släppte han av mig med orden "hoppas ni inte får trevligt ikväll" Alltså önskade han mig en skitkul kväll. Många kan/vågar inte ha roligt. De sitter och väntar på att bli roade, för gode gud om de skulle bjuda på sig själva. De kanske skulle göra bort sig. Hua, hemska tanke för att göra bort sig och ha skitroligt. Nä, då är det bättre att sitta och fnittra och ha trevligt. Eller?

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards