Alla inlägg den 4 december 2014

Av tant-rosa - 4 december 2014 21:05

Precis när jag skulle hem idag så såg jag SaraClaes utanför vår lokal. Ni vet Claes Schmidt som var marknadschef för Slagthuset i Malmö i många år. Som kom ut som transan Sara Lund 2003 och som vann stora talarpriset 2010. Ja, just hen menar jag. Det visade sig att Uffe Månsson som håller i Kings Club i Drott hade bokat in henom för att hen skulle föreläsa i nästan två timmar före matchen. Jag frågade om jag fick komma med och det fick jag gärna. Så jag dejtade vår ordförande Bengt Ekberg och Erika och vi var väldigt taggade eftersom vi alla hört SaraClaes förut. Jag som tycker att jag är ganska fördomsmedveten, fick käftsmäll efter käftsmäll. Hen är så sjukt bra. Vi skrattade gott och högt många gånger och frustrationen över att de inskränkta och väldigt fördomsfulla inte var på plats, var hög. Tyvärr hade varken Inga eller Ingen varit hemma hos mig och städat under tiden. Men skit samma. Jag fyllde på min energi ordentligt denna kväll.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards