Alla inlägg den 20 december 2014

Av tant-rosa - 20 december 2014 13:13

Annika och jag dejtade på Kärven igår. Asså, det är ett riktigt mysigt och personligt ställe. Anders hade ett ruskigt gott vin. Visst är det två knäppa ord att sätta ihop? Nästan som "fruktansvärt bra" Iaf. Vi hade mysiga och roliga timmar innan vi gick bort till Hk för att lyssna på trubaduren. Vi förstod snabbt att hans kunskap på att spela "uppåt-låtar" var otroligt låg. Han kunde e n Elvislåt och den var lugn. Vi tog iaf varsit glas dricka och varsin shot innan vi gick bort till Foxen. Satan i gatan, så mycket folk där var. Dansgolvet var knökfullt och där var riktigt högt tempo. Tyvärr så orkar jag inte lika mycket som förr. Det är bara att inse fakta och inte bruka våld på min kropp. Så jag var hemma vid halv två och somnade direkt. I vanlig ordning så vaknade jag klockan sju i morse, men lyckades somna om till halv tio. Idag ska jag ha en mys och pysseldag hemma i den lugna vrån. Bland annat ska jag griljera skinkan. Skinkmacka med Halmstadsenap. Jo jag tackar.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards