Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av tant-rosa - 15 oktober 2014 21:19

Nu har jag vid två olika tillfällen hört att "Kvinnan har den sexualitet hon önskar sig" Då har de minsann inte träffat denna kärring. För jag tänker på min s k sexualitet varje dag. Bristen på den menar jag ju såklart. Jag vill verkligen. Men tydligen inte mycket nog eftersom jag har krav. Jag kräver nämligen finess, för jag är konservativ utanför sängramarna. Jag vill bli förförd. Mannen får gärna ljuga för mig, det gör inget, bara han anstränger sig. Inget skit som "ska vi hem och k****a? Jag vill sätta på dig" osv. Fy faen så kasst liksom. Sedan skulle jag absolut dissa kåte Sebastian i "Bonde söker fru" också. Hur slibbig liksom? Fast jag får nog ta och skärpa mig. Jag är tydligen skitdålig på att visa signaler, vilket jag fått höra ca en miljon gånger av mina vänner. Jag SKA lära mig att signalera. Funkar röksignaler? "Kvinnan har den sexualitet hon önskar sig" Pyttsan.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards