Alla inlägg den 20 oktober 2014

Av tant-rosa - 20 oktober 2014 14:56

Jag tycker om att krama. Vissa mer än andra. Inte för att jag tycker mindre om dem, men vissa kramar helt enkelt skönare. En kram ska vara varm. Den får gärna vara en stund. Men framförallt, en kram ska vara kind mot kind. Jag har a l d r i g fattat de som vänder sin nacke till mot min kind. Hur skönt är det att kramas och få en nacke i munnen? Minus två påstår jag.

Av tant-rosa - 20 oktober 2014 10:18

Jag nämnde i förra inlägget att vi brukade ha tävlingar på krogen. Varför har vi inte det nu för tiden för? Tror jag ska ändra på det. Iaf. Jag tänkte jag skulle berätta om några av dem. Vi hade olika tema varje gång. En gång tävlade vi om vem som vågade ha djupast u-ringning, vilket jag vann. Annan gång samla på sig flest visitkort, vilket jag inte vann. Jag vann inte heller den gången då vi skulle lämna in en lapp i baren där vi hade bett tre personer rita ett hjärta, ett vinglas och en snopp. Tyvärr gav jag snoppuppdraget till Jörgen Persson och han var lika noga med att rita dit pubeshår som med att putsa sitt pingisrack. Tror jag. Iaf, så såg han till att jag förlorade och fick bjuda på skumpa på stranden. Åh, vad jag led liksom. Kall skumpa på en varm strand med roliga brudar. Vilken pina.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards