Alla inlägg den 18 oktober 2014

Av tant-rosa - 18 oktober 2014 11:25

Jag skrev ett långt inlägg om vår fredagkväll/natt. Just när jag skulle kopiera och klistra in, så spratt tummen till över ajfånens skärm och puts var inlägget borta. Så jag slänger ut lite bokstäver så kan ni sortera själva. Ni har fria bokstäver att berätta om min/vår kväll. Hö hö...


dhöoishfoåpI woefiofw whcäiapif   awhscfoiawie87qd   ptohäpopo<y  tqfswifl  uwacwä

GwOUOUAF EHFHSEOIGHOI  hfoihooo  howhfow...

Ja, det har ni rätt i. Det är minsann inte alla ställena som har en glad och välkomnande Adam i dörren redan klockan sex en fredagkväll. Håller med, det blev alldeles för mycket vin igår. Men det är inte mitt fel. Det är andras fel. Liksom. Ja, jag vet. Så himla gulligt av min förstfödde. Säärlek. Vad bra ni skriver förresten. Ni kan kanske skriva om resten av min helg. Blir nog inte svårt eftersom den ska bli lugn.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards