Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av tant-rosa - 21 oktober 2014 11:13

Sluta släng det i ansiktet på mig. Jag låtsas som att jag inte bryr mig, men jag har också sug efter att bli smart. Skitsmart liksom

Av tant-rosa - 21 oktober 2014 09:28

-jag tyckte att Brad Pitt var för pojkaktig för min smak. Det var då

-jag skakade lakan varannan dag pga kvalster. Det gäller ännu

-jag sa att jag inte tycker om konjak. Det var då
-jag nästan klöktes då jag såg en man med för långa naglar. Det gäller ännu
-jag sa att jag aldrig skulle promenera med stavar. Det gäller ännu

-jag tyckte det var skiiitråkigt att se tränarbilder på fejan och Insta. Det gäller ännu

-jag hade täta ögonfransar. Det var då det
-jag gillade tjocka kläder och tjocka filtar i soffan för att inte frysa. Det var då

-jag tyckte att jag körde bil bäst av alla. Det gäller ännu

-jag inte gillade Uggla. Det var då
-jag hade bra karaktär. Hahahahaha, som om det någonsin skulle ha hänt

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards