Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av tant-rosa - 24 oktober 2014 09:45

Detta hände i Falkenberg för flera år sedan. Jag och en kompis skulle göra stan och sedan sova hos min kusin Nina. Vi började på Harrys och både åt och drack gott. Skrattade så vi höll på att kissa på oss, vilket vi senare på andra ställen fick höra. "Det var ju ni som hade så roligt på Harrys tidigare ikväll" Mmm, stämmer bra det. Jag minns att jag var innanför baren för att fixa med mina strumpor, vilket var helt ok för hen som jobbade där. Inga följdfrågor på den. Vi var sedan på några ställen som jag inte minns namnen på innan vi gick till Grand Hotell där ett band spelade. Kvällens tävling var "fådda saker" Alltså saker vi skulle få/tigga till oss och som vi skulle redovisa vid frukost nästa morgon. Kvällen gick och vi hade skitroligt. Sagt och gjort. På söndagen hade vi "lucköppning" och både kaffe och mackorna hamnade ibland utanför munnarna eftersom vi gapskrattade åt kvällens händelser. Kompisen började stolt redovisa sina saker: tändare, pennor, vykort mm. Hennes min som stolt som tupp, förvandlades snabbt, väldigt snabbt då jag tog fram mina saker. Innan hon blev helt stum, hann hon ge ifrån sig ett ljud som kan jämföras med ultraljudsfalsett. Jag började också med en tändare och penna, innan jag avslutade med ett par kalsonger. Sa jag att jag vann?  Hö hö hö...

 

Av tant-rosa - 24 oktober 2014 09:36

Jag trodde jag kände min kropp väl. Tydligen gör jag inte det. Attans liksom

#luradsomfaen

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards